vrijdag 27 september 2013

Leuke blogs!

Hoooi,

Een aantal dagen geleden konden jullie reageren op een artikel over jou blog, Klik hier als je dat artikel nog eens wilt bekijken. Er hebben een aantal meiden gereageerd op dat artikel en daar ga ik nu de top 3 van nemen en kort bespreken (waarover de blog gaat etc.)

Als je nog een aantal leuke blogs wilt ontdekken, klik dan zeker op 'meer lezen'.



Ik heb lang getwijfeld over welke blogs ik nu echt het leukste vond. Aangezien ik ze allemaal super leuk vond en ze zeker blijf lezen. Maarja ik heb nu eenmaal moeten kiezen.

Het is me helaas niet gelukt om een top 3 te maken omdat ik dat veel te moeilijk vond. Vandaar dat ik gewoon de blogs ga vernoemen en er een korte uitleg over geven.


Susan is 19 jaar en komt uit Nijmegen. Zij blogt vooral over lifestyle en fashion. In totaal heeft zij al 61 volgers op Bloglovin' en al 112 leden op haar blog. Haar blog is eigelijk best wel populair. Verder heeft zij ook een hele poos geschreven op de blog SevenRandomGirls.
Haar blog ziet er erg leuk uit en leest ook super vlot. 
Allen naar haar blog zou ik zeggen!

Rosemarijn is de trotse eigenares van de blog ThursdayMakeUpForYou. Als je denkt dat haar blog enkel over make-up gaat, heb je het mis. Zij is een beauty, lifestyle en fashion blogger. 

Ookal bestaat haar blog nog maar 3 maanden. En is ze 'nog maar' (begrijp me niet verkeerd) 14 jaar oud. Ze heeft toch al wat bereikt in deze blogwereld. Zo heeft ze ook haar eigen youtube-account. Haar blog gaat vooral over beauty en lifestyle. 

Ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vonden, en dat de bloggers die ik heb vernoemt het ook leuk vonden.

Veel liefs, Sofie

1 opmerking:

  1. Je kan onze blog ook altijd eens checken, we zijn ongeveer even lang bezig denk ik! ;-)

    www.themakeupfamily.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen