woensdag 25 september 2013

Colourpower eyes

Vandaag ga ik jullie maar een kort artikeltje laten zien. Aangezien ik totaaaaaal geen tijd heb met mijn werk, snifsnif, normaal gezien werk ik niet door de week, maar ze vonden echt niemand anders, dit doe ik echt nooit meer aangezien ik al een lange dag school achter de boeg had, mijn excuses hiervoor.

Vandaag ga ik jullie dus een ooglook laten zien. Ik hoop dat jullie heb leuk vinden, laat het me zeker weten!


De kleurtjes die ik gebruikt heb zijn die van het Manly Palet, hieronder op de foto zie je welke kleuren precies.

En dit zijn dan nog de foto's van de look;






Ik hoop dat jullie het even leuk vonden als ik, laat het me zeker weten in een reactie hieronden. 
Vanaf nu kan je me ook volgen op bloglovin'! Zeker doen hé!

Veel liefs, Sofie
theartofbeautyy@gmail.com

5 opmerkingen: