vrijdag 4 oktober 2013

Review: Rimmel Stay Matte foundation

Heyhey,

Vandaag ga ik een review doen over de nieuwe foundation van Rimmel: de Rimmel Stay Matte Foundation
Ik zag hem woensdag liggen in het Kruidvat en dacht, dit lijkt me wel wat! Als jij alles van deze foundation wilt weten, klik dan zeker op 'lees verder'!






Deze foundation is een mix tussen een liquid en een mousse. Anders dan de gewone mousse zit hij in een tube, en dus niet in een potje. Hij is lekker stevig (hiermee bedoel ik totaal niet loperig), wat ik persoonlijk erg leuk lijkt. hij dekt daardoor ook erg goed. Dus je hoeft ook maar een beetje van de foundation aanbrengen. Waardoor je dan weer erg lang gaat toekomen. De foundation blijft ook erg lang zitten, de hele dag. Als je kijkt naar sommige andere foundations, zijn ze op het einde van de dag er bijna af, alsof je vlekken in je gezicht hebt. Maar deze werkt echt goed!

Nu ga ik jullie laten zien hoe de foundation nu echt is. Ik gebruik de kleur Soft beige (nummer 200).
Hieronder zie je een foto van op mijn hand, zoals je ziet is hij dus totaal niet loperig. En meer dan dat heb je dus echt niet nodig!


Hier is dan een foto van toen ik geen foundation op had en eentje met:

Zonder (sorry voor de slechte kwaliteit)
Met
Ookal is de foundation niet glanzend (wel een beetje maar dat nemen we er wel bijà, ik doe er toch nog altijd poeder op, ik gebruik de poeder van Make-up Studio: translucent powder nr.1, ik kan niet zonder poeder! Ik mag ook niets meer plakken, het moet megaaaa zacht zijn haha!
Hieronder is dan een foto met poeder:


Dit was dan mijn review, wat vinden jullie persoonlijk van deze review? Laat het me zeker weten!

Veel liefs, Sofie
theartofbeautyy@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten