maandag 23 september 2013

Oh my GOSH!

Vandaag gaat het dus mijn eerste ooglook zijn. Ik ben erg benieuwd naar wat jullie er van vinden!
Laat me ook zeker weten of jullie nog graag willen dat ik ooglooks maak, ik vind het alleszins hartstikke leuk om te maken, zeker ook voor afwisseling op mijn blog.

Dus laat me zeker weten of jullie het leuk vinden en of jullie nog graag van deze artikels hebben.




Hieronder zie je dus mijn ooglook, de licht-groene kleur over mn bewegend ooglid is een kleurtje van Gosh, Effect Powder in de kleur Kiwi. Dat is dus oogschaduw in losse poedervorm. Om mijn arcadeboog te maken heb ik een kleur gebruikt van het Urban Decay Naked palletje, namelijk ...., een mooie zwarte kleur die een beetje glittert. Dan nog de kleur tussen die 2 in is eentje van het Manly pallet dat je op Ebay kan kopen. Die kleur is aangeduid met de zwarte pijl hieronder.






Ik hoop dat jullie deze ooglook leuk vinden, laat het me zeker weten. 
Draag jij veel of weinig make-up?


Veel liefs, Sofie 
theartofbeautyy@gmail.com

1 opmerking:

  1. Mooie look!
    Ik draag veel make-up, maar ik ben dan ook een beauty-addict. Ik ga trouwens niet met een smokey eye naar school hoor, maar slaag geen enkel stapje over ;-)

    Silke
    www.themakeupfamily.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen