zaterdag 13 juli 2013

Nail plate extenders

Hooi lieve beautybloggers,

Vandaag ga ik het hebben over nail plate extenders, voornamelijk over die van Magnetic Nails aangezien ik dat merk ook zelf gebruikt.


Een nail plate extender dient om de nagelplaat te verlengen of om een mooie rozige tint aan je nagels te geven. Dit bijvoorbeeld als je een witte french doet, dan heb je mooie roze nagelplaatjes.
Je gebruikt ze ook om van die witte plekjes die je op nagel kan hebben te verdoezelen.

Ik gebruik ze meestal gewoon voor te tint en om ze mooi egaal te maken. Echt om je nagelbed te verlengen gebruik ik ze niet aangezien ik ze daar niet echt goed voor vind.

Ze bestaan in allerlei verschillende tinten. Ze zijn niet geschikt voor het opbouwen van je kunstnagel, aangezien ze enkel kleur geven en geen kracht of structuur. Hierdoor breken ze dus af.
Ik gebruik ze altijd nadat ik de hechtlaag en de uv gel standaard clear heb gebruikt.

Voor je de gel gebruikt moet je altijd eerst de gel roeren. Dit omdat de pigmenten van de gels altijd naar de bodem zakt.

Ze zijn te verkrijgen in 4 tinten;

  • Deep Pink
  • Bright Pink
  • Light Pink
  • Cool Pink
Je kan ze verkrijgen in je Magnetic Nails groothandel of op dit adres.


Sofie xxx

1 opmerking: