zaterdag 13 juli 2013

Just blue!

Hoihoi bloggeeerrss!

Het is al even geleden dat ik nog een bericht heb gepost, dit doordat ik erg weinig tijd heb gehad door mijn werk.
Vandaag zal ik dus een kort berichtje maken over de nagels die ik gisteren nog gezet heb.



Dit zijn dus de nagels, ik heb een simpele french gemaakt met blauwe glitter. Inderdaad glitter. Ik heb als de kleur geen gel gebruikt maar simpele glitters.
Het voordeel hiervan is, als je pas begint met nagels te zetten, dat je je smile-line mooi strak kunt maken.
Plus de glitters glinsteren veeeel mooier dan een gel zal doen.
Het nadeel? Dat alles vol met glitters hangt!


Gebruikte producten in volgorde van het gebruik: - Magnetic nails UV gelpolish bond
                                                                           - Magnetic nails UV gel standaard clear
                                                                           - Magnetic nails Nail plate extender
                                                                           - Blauwe glitters van Omega
                                                                           - Magnetic nails UV builder gel standaard clear
                                                                           - Magnetic nails UV Top gel


Zo dit was het, ik hoop dat jullie ze leuk vinden!

Laat me zeker weten wat jullie er van vinden.

Sofie xxx
theartofbeautyy@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten