zondag 4 augustus 2013

Witte french met acrylverf bloem

Hoi lieve, lieve blogger;

Ik wil ten eerste al even sorry zeggen omdat ik al een tijdje niets meer gepost heb op mijn blog. Dit kwam doordat ik wat minder tijd had door mijn werk en privé-omstandigheden.

Maar hier ben ik terug, better than ever!


Vandaag post ik een bericht over de nagels die ik vorige week bij mezelf heb geplaatst. Het zijn nagels die ik absoluut geweldig en supertof vindt!

Dit zijn dus de nagels.

En hier is nog een close-up:
Sorry voor de slechte kwaliteit
Gebruikte producten;  - Magnetic Nails Gelpolish bond
                                 - Magnetic Nails UV gel standard clear
                                 - Magnetic Nails nail plate extender
                                 - Magnetic Nails Extra white
                                 - Nails by JM: CG8
                                                        CG6
                                                        CG107
                                      ( ringvinger)
                                 - Magnetic Nails UV builder gel standard
                                 - Acryl verf in wit en zwart
                                 - Paarse palletjes
                                 - Magnetic Nails UV top gel clear
                               

Wat vinden jullie van deze nagels? 
Hebben jullie graag een voorkeur voor een onderwerp? 
Laat het me zeker weten!

Sofie xxx
theartofbeautyy@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten