maandag 1 juli 2013

Beautyblogs

Hoi lieve bloggers!

Ik hou enorm veel van andere mensen hun beautyblogs te bekijken en te volgen.
Elke dag zoek ik wel naar nieuwe blogs. Aangezien ik al zoveel gezocht heb, heb ik een vraagje voor jullie..

Heb jij een super-deluxe-leuke-blog? Of ken je misschien iemand die zo een leuke blog heeft? Maakt niet uit over wat hij gaat, laat hier dan meteen een reactie achter en ik bezoek je blog!
Als ik hem leuk vind, komt jou blog hier vermeld met een leuke commentaar van mezelf erbij.

Dus laat het snel weten!

Veel liefs,
Sofie
theartofbeautyy@gmail.com

4 opmerkingen:

  1. Ik blog samen met 6 andere meiden op Seven Random Girls, een blog over van alles en nog wat! Misschien vind je 'm leuk? :D
    liefs.
    www.sevenrandomgirls.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een blog dat gaat over beauty, lifestyle,... Mijn blog bestaat iets minder dan 2 maanden en vind het nog steeds super leuk om artikels te schrijven en online te zetten :)
    http://thebeautycreatures.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben eigenaresse van Chica de Ahora, een fashion/beauty blog geschreven door een studente journalistiek en freelance model :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn blog is www.younailedit.net, een blog over voornamelijk nailart. Maar je ziet ook een hoop andere dingen voorbij komen! M'n blog is van tijd tot tijd vrij persoonlijk, dit kenmerkt You Nailed It als 'mijn' blog en uitlaatklep. Zie ik je daar? ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen