donderdag 12 september 2013

Black en Pink

Hooooi,

Na een break van precies een maand neem ik de teugels weer terug in handen. Ik had het erg druk de laatste tijd en ik was aan het nadenken wat ik nu precies wou.
Het liefste wil ik nog altijd iemand om samen mee te bloggen, aangezien ik met school minder tijd heb. Maarja, het is nogal moeilijk om iemand te zoeken die ten eerste al geschikt is, en ten tweede dan nog blijft bloggen. Want wat ben je nu met iemand die het na een week opgeeft? NIETS, inderdaad!

Genoeg gezeverd, haha. Laten we overgaan naar de nageltjes voor vandaag.
Klik zeker op meer lezen om te weten hoe ze er uit zien.



Deze nageltjes heb ik een aantal weken geleden gezet bij een vriendin van mij.


Ik vind ze erg klassevol en leuk!
Wat vind jij hiervan?

ps; Ben jij geïnteresseerd om samen met mij te bloggen? (dit mag over alle onderwerpen zijn die wat jij maar wilt) Stuur me zeker een mailtje! En ik contacteer je (meestal) dezelfde dag nog terug!


Liefs, Sofie
theartofbeautyy@gmail.com


2 opmerkingen: