maandag 12 augustus 2013

Cute nails!

Hoihoi,

Ik heb al even niets meer gepost aangezien ik geen tijd had vanwege mijn verjaardagsfeest. Maar hier ben ik weer en ik ga jullie vandaag super schattige nageltjes laten zien.
Zo deze nagels heb ik een aantal dagen geleden bij mijn zus gezet en ik moet zeggen, ik vind ze super schattig en leuk! Ik hoop dat jullie er hetzelfde van vinden. Ik heb me laten inspireren door een bepaalde foto maar ben helaas vergeten welke het was... Dus als jullie er eentje vinden die er een beetje op lijkt weten jullie welke, haha.

Dus hier zijn dan de nageltjes:


Ik hoop dat jullie ze even schattig en leuk vinden als ik, laat het me zeker weten!

Als je vragen of opmerkingen hebt, laat het me gerust weten op het e-mailadres theartofbeautyy@gmail.com


Veel liefs x

6 opmerkingen:

  1. Cute!

    Jij had Seven Random Girls een poosje geleden gemaild en ik heb je terug gemaild! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!

      Jaa ik had het gezien, hoop dat ik snel terug antwoord krijg!

      Liefs, Sofie

      Verwijderen
  2. Oooh, mooi :)
    Ik heb je genomineerd voor de liebster award.
    Kijk voor meer informatie op mijn blog ;)

    Liefs Michelle,
    http://thebeautycreatures.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat lief,
    dank je wel hiervoor!

    Liefs, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk mijn zusje heeft ook een blog die heet cutenailss.blogspot.com hihi. Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Oh echt? Dan ga ik zeker eens kijken!

      Liefs, Sofie

      Verwijderen