zondag 16 juni 2013

Glitter nails met sticker

Hoihoi,

Dit is dus mijn allereerste bericht om mijn blog. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!
Mijn eerste bericht is natuurlijk over kunstnagels, 
laat me zeker weten wat je ervan vindt!


Dit zijn dus de nagels die ik bij mezelf gezet heb;



Gebruikte producten;  - Magnetic Nails Gelpolish bond
                                 - Magnetic Nails UV gel standard clear
                                 - Magnetic Nails UV builder gel standard
                                 - Magnetic Nails UV top gel clear
                                 - Zwarte striper
                                 - Stickertje
                                 - LCN Wilde Cosmetics glitter nummer 44


Zo dit was het dan, laat me een reactie achter wat je ervan vind!


Sofie xxx


                    

3 opmerkingen:

  1. zeer mooi gedaan echt waar, zou ik misschien nog wat meer van je werk mogen zien A.U.B dat zou heel leuk zijn x ik kijk er naar uit, en heb je misschien op dit moment ook nagels op ?

    BeantwoordenVerwijderen