maandag 17 juni 2013

De producten die ik gebruik


Hoihoi,

Vandaag ga ik het hebben over welke producten die ik gebruik voor het plaatsen van kunstnagels, hiermee bedoel ik dan gelnagels.

Wil je weten welke producten ik gebruik? Klik dan snel op 'meer lezen'!



Ik gebruik het merk 'Magnetic Nails' voor het plaatsen van gelnagels.
Magnetic Nails heeft een super groot arangement wat gel betreft. Hierdoor is het toch wel wat zoeken welke producten je het best kunt gebruiken.

Als primer of hechtlaag gebruik ik de Gelpolish bond, deze is normaal gezien voor de gelpolish (gelish) maar ik vind hem leuk en goed om mee te werken bij gelnagels. Wat nog in pluspunt is, vind ik dan toch, dat hij niet onder de lamp moet uitharden maar hij droogt zo na nog geen minuut.


De volgende laag die ik gebruik is Standard gel clear of pink, dat hangt ervan af waar je van houdt, de pink geeft een mooi roze kleur aan je nagels wat mooi is bij een french. Dit is de basis van je nagels.


Als bouwlaag of buildlaag gebruik ik de Standart builder gel clear, deze heb je ook in pink maar daar hou ik niet zo van. 


Tot slot gebruik ik een toplaag die voor de glans zorgt en de nagel verzegelt tegen vuil. Ik heb lang gezocht naar een glanslaag die echt glanst, en deze doet z'n werk echt wel goed.



Zo dit zijn dus de producten die ik gebruik. 

Voor meer uitleg en prijzen van de producten kun je naar de magnetic webwinkel gaan. 

Welke producten voor kunstnagels gebruik jij?


Sofie xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten